رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ماهی کوچولو

اولین روز برفی

1390/8/17 9:53
نویسنده : مامان
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهی کوچولوی من امروز اولین برف پاییزی اومد .آره ماما من خودم تو عید برف دیده بودم ولی برف پاییزی یادم نمی یاد.  امسال زمستون سردی داریم من سرمارو خیلی دوست دارم.تو هم داری تو سرمای سرما میایی.ماچ

دیروز با بابا مجتبی و مامان منیر رفتیم بهار چقدر لباسای قشنگ و کالسکه های گرونابله البته بنده خدا مامان منیر میگه هر چی دوست دارین بخرین فکر پولشو نکنین و لی خوب من از بچگی اینجوری بودم دیگه دلم نمیاد کسی اذیت بشه.امید وارم از این نظر یه کوچولو به من بری.

ما هنوز نمی دونیم تو دختری یا پسر برای همینم نتونستیم برات چیزی بخریم. در هر صورت فرقی نداره فقط میخوام سالم باشی.

اگه به مامان منیر باشه هرچی تو بهاره میخره.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)