رادمهررادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ماهی کوچولو

صبح به خیر

1390/8/18 8:49
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . صبح بخير ماهي من .نميدوني چه هواييه امروز.صبح كه از خونه اومديم بيرون تا مچ پامون تو برف بود     .  تا اتوبان به سختي اومديم.سر اتوبان كه رسيديم تو هم از خواب بيدار شدي و تكون خوردي.الان تو اداره ايم. ديروز رفتيم يه ست كالسكه خريديم برات باورت نميشه يه قيمت نجومي ولي خوشكله البته بگما خيلي وسيله داره من اين قدر با دنگ و فنگ نمي خواستم ولي ديگه مامان منير و بابا مجتبي خوششون آمد.فعلا برف كم شده امروز اگه هوا خوب باشه با بابا بريم چوب برا تخت بپسنديم

داريم آماده مي شيم كه تو بيايي عزيزم پس تو هم برا اومدن آماده شو.

كوچولوي من من خيلي نگرانم از خدا بخواه مثل من نشي.(خدا خودش مدونه منظورم چيه)

تا يه هفته ديگه مي تونم تو رو ببينم البته تو شكم بي صبرانه منتظرم......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)